Calorosa volta als Estanys d’Ivars

Com si fos l’estiu, el sol ens va caure al damunt amb una temperatura de 32º. En ple octubre!

Això no va ser obstacle per a poder gaudir d’aquest espectacle aquàtic al bell mig de la comarca de l’Urgell. Un estany que es va dessecar als anys 50 per a conrear, i que recentment s’ha recuperat, i on nien unes dues-centes espècies d’aus, convivint amb peixos, amfibis i mamífers de tota mena.

Al final de la jornada, ens varem sadollar amb unes contundents cerveses, i el nostre amic Toni ens va amenitzar amb la seva inseparable harmònica.

Vegeu totes les fotos a la GALERIA.

ESTANY D'IVRSIMG_0964IMG_0972

DSCF2019




DSCF2036

 

Quant a 4000peus

4000peus neix a Collbató l'any 2006 amb un objectiu comú entre tots els seus socis: la muntanya. 4000 peus representa l'alçada de Montserrat en la unitat de mesura del sistema anglosaxó, però també és una aproximació al número de peus censats a Collbató l'any 2006: uns 2000 Collbatonins/es.
Aquesta entrada ha esta publicada en senderisme cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.