Viatge a un altre món

Aquest diumenge vàrem passejar-nos per aquest espai especial i no gaire conegut, que és la Serra dels Bufadors, a Santa Maria de Besora.

Després de caminar per boscos i camps verds i plens de flors, arribem aquest indret tant especial, format per una serra que separa dos ambients radicalment diferents: la solana, seca, amb boscos de roures i rocallams, i l’obaga, un món d’encanteri format per una escletxa impressionant a la roca, un món ombrívol entre fagedes, roques tapissades de molsa, i entre les roques i paredats unes cavitats per on bufa l’aire fred, baixant pel seu propi pes des de zones més altes.

Vegeu les fotos clicant a la següent icona:

DSCF2489

DSCF2486 DSCF2494 DSCF2510

Quant a 4000peus

4000peus neix a Collbató l'any 2006 amb un objectiu comú entre tots els seus socis: la muntanya. 4000 peus representa l'alçada de Montserrat en la unitat de mesura del sistema anglosaxó, però també és una aproximació al número de peus censats a Collbató l'any 2006: uns 2000 Collbatonins/es.
Aquesta entrada ha esta publicada en Mitja muntanya, senderisme cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.