Ultima sortida abans de vacances

Comencem ja les vacances, però abans hem fet l’última sortida de senderisme cultural.

Ha coincidit amb una onada de calor històrica, però el fet que l’indret de la sortida fos els boscos a prop del Santuari de Falgars, a prop de la Pobla de Lillet, ens ha permès gaudir d’un recorregut ombrívol i agradable, tot i més amb les fonts que ens han sadollat la nostra set.

Aquesta zona, amb fites curioses com són el mirador de la Roca de la Lluna, la mina de carbó, el xalet dels enginyers construït per un jove i desconegut arquitecte anomenat Antoni Gaudí, i el joc de pilota on anaven a jugar els tècnics anglesos a practicar esport, ens regala amb una alternança de frondosos boscos de pi roig, faig i roures, i tot encatifat per una gespa verda que, tot i l’estiu inclement, es manté perfectament.

Un lloc d’aquells que no farà mandra de repetir. Ja ho veureu!

Vegeu les fotos:

ENLLAÇ GOOGLE

 

Quant a 4000peus

4000peus neix a Collbató l'any 2006 amb un objectiu comú entre tots els seus socis: la muntanya. 4000 peus representa l'alçada de Montserrat en la unitat de mesura del sistema anglosaxó, però també és una aproximació al número de peus censats a Collbató l'any 2006: uns 2000 Collbatonins/es.
Aquesta entrada ha esta publicada en senderisme cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.