Una passejada pel congelador de Catalunya

Com ja deien les previsions meteorològiques, aquest diumenge havia de fer fred.

En concret, ha fet molt fred, ajudat per un vent que de vegades estava a punt de tombar-nos.

Tot això no ens ha impedit de conèixer un indret molt especial, al mig de la Conca de Barberà. Extraordinari, feréstec i imponent. Tot realçat pel gebre que li donava un aire irreal.

La boira finalment s’ha anat escapçant, i, des de dalt de Sant Miquel de Montclar, ens ha deixar entreveure una panoràmica inacabable: tota la Conca, Montserrat, el mar, i el Pirineu al fons de tot.

La ruta al wikiloc:

https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/biure-de-gaia-sant-miquel-de-montclar-biure-89764109 (Biure de Gaià-Sant Miquel de Montclar-Biure.) a #wikiloc

Vegeu les fotos:

https://photos.app.goo.gl/PDC5uLXNSJPsLYHw9

Quant a 4000peus

4000peus neix a Collbató l'any 2006 amb un objectiu comú entre tots els seus socis: la muntanya. 4000 peus representa l'alçada de Montserrat en la unitat de mesura del sistema anglosaxó, però també és una aproximació al número de peus censats a Collbató l'any 2006: uns 2000 Collbatonins/es.
Aquesta entrada ha esta publicada en senderisme cultural, Senderisme/caminades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.