Un oasi aquí mateix

Ben a prop de casa, tenim aquest autèntic oasi de pau i bellesa. En mig d’una secor esfereïdora, aquesta aigua ens ofereix un paisatge ben bonic i refrescant, on els estrats dipositats als antics fons marins es reflecteixen a les aigües.

Amb aquesta agradable caminada es van succeint els gorgs que es van intercalant amb cabanes i cups de pedra seca i un pou de gel. El patrimoni hi és també ben present.

Sorprèn aquest indret que no deixa indiferent, i que demostra que no cal fer milers de quilòmetres per trobar llocs meravellosos a tocar de casa.

Us convidem, si encara no ho coneixeu, que ho visiteu. Aquí teniu el trac:

https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/gorgs-riera-de-guardiola-102697688

I, per últim, les fotos:

https://photos.app.goo.gl/UeBrkrn5uRHQGHt36

Advertisement

Quant a 4000peus

4000peus neix a Collbató l'any 2006 amb un objectiu comú entre tots els seus socis: la muntanya. 4000 peus representa l'alçada de Montserrat en la unitat de mesura del sistema anglosaxó, però també és una aproximació al número de peus censats a Collbató l'any 2006: uns 2000 Collbatonins/es.
Aquesta entrada ha esta publicada en Patrimoni, senderisme cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.